Most mondom

Facebook

2013.06.14. 17:28 cozumel

Kávészünet Alan Rickmannel

Címkék: nemkomoly kávészünet

Próbálok tartani egy intellektuális szintet itt a blogon, nem egyszerű, egyrészt ugye tudás- meg stílusbeli hiányosságok, nyilván nem véletlen, hogy nem az ÉS-nek írok. Se filozófus, se esztéta, se bölcsész nem vagyok, még a helyesírásom is Madz ellenőrzi, amit ezúton is köszönök.

il_fullxfull.279671067.jpg

ide hívom majd meg Madzot egy kávéra...

Másrészt meg nagyon nem szeretnék felkerülni a modorosra, szóval minden kicsit is sznobszagú cuccot kerülni próbálok. 

De megmondom őszintén, sose gondoltam volna, hogy felmerül az olvasói igény arra, hogy mi itt híresen jó pasikról beszélgessünk. Márpedig ez történt, méghozzá olyan barátnők részéről, akik viszont akár az ÉS-be is írhatnának. Azt kérték, írjak Alan Rickmanről. 

Én nem tudom, mit írjak Alan Rickmenről. Hát a wikit meg az IMDb-t mindenki fel tudja lapozni, jutyúbon ezer filmjelenet van fenn vele, mit tudok én ehhez hozzátenni? 

Természetesen ha ekkora olvasói igény van erre, ám legyen. Magamtól sose írnék posztot arról, hogy ő a világ egyik legszexibb pasija. Vagy arról, hogy ilyen hangszínnel hiába magyarázza a Dogma Metatronjaként, hogy ő nemtelen. Mi nem hisszük el, mi tudjuk, hogy ő igenis férfi. Nyilván Isten se véletlenül választotta magyar hangjául. 

metatron_dogma_wings_alan_rickman.jpg

Esetleg beszélhetünk a Sötét öböl c. filmről, ha valaki tutibiztos benne, hogy tudja, mi volt a sztori lényege, ne titkolja tovább. Bár szerintem egyszerűen ez a képkocka volt a lényege. 

tumblr_lnvetsskXI1qfpr10o1_500.png

Sajnos az Igazából szerelem kihagyhatatlan, túl sokan szeretitek, tapasztalatom szerint. Pedig ez a film szinte nézhetetlen. Egyetlen érdeme, hogy Alan Rickman játszik benne. Viszont direkt nem a piros ördögöcskével táncolós jelenetet választottam, rosszul vagyok attól a klisétől, tudjátok, az intellektuális szint...

alan-rickman-love-actually.jpg

Az Értelem és érzelem se az én világom, ez a picsogó-színészkedő kommunikáció rém fárasztó lehetett. De hogy ne lehetne Alan Rickmant imádni korhű jelmezben?

image_t6.jpg

Ha szakállal, akkor inkább Raszputyin, és nem nottinghami seriff vagy Hans Gruber, de én ízlések dolgában végtelenül liberális vagyok. 

Rickman-Rasputin.jpg

14652-16143.jpg




hans_tal.jpg

Ezeknek az eredetéről semmit sem tudok, de nem kell minden feltöltést megindokolnom. Előre szóltam, fogalmam sincs, mit írjak róla. 

Alan-Rickman-Semnar-alan-rickman-26195606-1280-720.jpg

Sexy-Alan-alan-rickman-24729616-302-398.jpg

Azt viszont tudom, mivel kell zárni. És akkor most tegye fel a kezét, aki bárki mást el tud képzelni Snape szerepében. Attól levonok tíz pontot. 

tumblr_luiuaqHm7W1qll2imo1_500.gif

Erre a jelenetre nem emlékszem, pedig nagy HP-rajongó vagyok. Expecto... de mit is? 

 2915667_1343624760157.43res_409_480.jpg

Az egész posztnak természetesen semmi értelme azon kívül, hogy néhány barátom - remélem - jót röhög majd. Ne vegyétek komolyan, én se tettem.

cozumel, de vonakodva :)

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nemopcio.blog.hu/api/trackback/id/tr645354817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macsk-a 2013.06.14. 22:32:22

nem hittem hogy ez bekövetkezik, de sikerült megdöbbentened ! :-) :-) :-) :-) :-) vazz..ez az utolsó kép mindent visz! :-) :-)

Ziebi 2013.06.15. 04:27:48

Hehe :DD
Én nagyon elmaradott és műveletlen vagyok filmek terén, és hát őt is a HP-ből ismerem, ott viszont egyik főkedvenc lett azzal a jelenettel mikor kicsapja az ajtót és bevonul hogy a vérfarkasokról tartson órát :)

És én szeretem az Igazából szerelmet (Na lehet nem állsz velem szóba többet :D), bár az ördögöcskés csaj az első perctől fogva irritál :D

Ziebi 2013.06.15. 04:28:34

Ja és az Igazából szerelemben nekem az a kedvenc jelenetem vele mikor Mr. Beantől vesz nyakláncot :D

Audrey80 (törölt) 2013.06.18. 20:49:52

Igazából szerelem nekem nem jött be, pedig kétszer is átunatkoztam.
A pasi nagyon bejött Pitonként, van benne valami :)

Intizar 2013.06.18. 22:10:38

Ah, Rickman, Rickman, Rickman (hüpp)!
Ha szépen kérlek, írnál Richard Armitage-ről is?

cozumel 2013.06.20. 22:45:16

egy másik brit? ah, egyszer lehet készitek egy olyan összeállítást, hogy brit jó pasik rakáson :D

Mirelle · http://mirelle.hu/ 2013.06.26. 17:59:31

Nekem a kedvenceim vele: Blow dry, An Awfully Big Adventure

S az általa rendezett Téli vendég is megér egy megnézést.

www.imdb.com/title/tt0120521/

cozumel 2013.06.27. 02:28:10

@Mirelle: Mirelle, sehol nem találom a blow dry-t, pedig minden létező online forrást megpróbáltam.
a nobel son is bejött nekem, nagyon jól hozta az elszállt, végtelenségig egoista, narcissztikus tudóst.
süti beállítások módosítása